Movement For Improvement

Întâlnirile cu Iozefina Tudor 

 Numele Iozefinei Tudor și-a făcut apariția în ședințele noastre după ce membrii echipei de comunicare au realizat că este de dorit să ne îmbunătățim felul în care ne informăm publicul despre avansarea în proiect. Când am auzit că vom avea ocazia să vorbim cu o persoană ce lucrează ca PR la HELLA, entuziasmul nostru a crescut simțitor. 

 În prima întâlnire, am avut parte de un moment de cunoaștere în care i-am povestit Iozefinei despre ediția de anul trecut a proiectului și despre ceea ce ne propunem pentru anul acesta. Ne-a bucurat enorm să vedem entuziasmul exprimat de Iozefina la auzul cuvintelor noastre, iar firea ei veselă și mintea iute ne-au dat curaj și în curând am început să-i punem întrebări legate de o multitudine de lucruri, de la postările de pe social media la întocmirea dosarului de sponsorizare. Ea ne-a răspuns la toate curiozitățile și ne-a ajutat să ne organizăm mult mai eficient, încă de la prima ședință. 

 Printre întrebările care au apărut au fost și unele precum „Ar trebui să ne focusăm eforturile asupra unui singur fel de a comunica cu exteriorul sau să ne extindem orizontul cât mai mult?” sau „Este necesar să existe o singură voce care se ocupă de un anumit tip de texte sau putem lucra cu toții la postările pe social media și blog, în funcție de ce este nevoie?”. Am primit răspunsuri clare și argumentate la toate acestea, Iozefina explicându-ne că, mai mult decât orice, contează creativitatea pe care o arătăm în textele noastre și lucrul în echipă, iar că prezența noastră pe cât mai multe rețele de socializare nu va face decât să ne aducă și mai aproape de ochii publicului.

 Niciun minut petrecut cu Iozefina nu a fost un minut pierdut pe nimic, fiecare fiind încărcat cu informații prețioase pentru noi. Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le-a făcut Iozefina pentru noi a fost că ne-a învățat să ne privim proiectul și din perspectiva celor de afară, nu numai a noastră. Ne-a explicat cum ar trebui să abordăm potențiali sponsori, cum să organizăm dosarul de sponsorizare astfel încât să ne asigurăm că nu îl încărcăm cu informație inutilă și ne-a dezvăluit mici secrete pentru a ne face postările și textele mai atractive. Mai mult, ne-a oferit feedback la lucruri precum modul în care scriem textele și felul în care a fost organizat site-ul, iar în fiecare întâlnire și-a luat timp pentru a ne ajuta să ne organizăm astfel încât toată informația să fie folosită la maxim, lucru care ne ajută să ne disciplinăm și când vine vorba de celelalte arii ale proiectului.

 Încă din februarie, ne întâlnim în mod regulat cu Iozefina, iar ajutorul ei și pasiunea împărtășită ne încurajează să mergem mai departe și, cel mai important, să evoluăm. Suntem extrem de recunoscători pentru întâlnirile cu ea și abia le așteptăm pe următoarele!